اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| معابر مسکن مهر سمنان ضدعفونی شد

معابر و مناطق پرتردد مسکن مهر سمنان در قالب طرح بسیج همگانی مقابله با کرونا ضدعفونی شد.

فارس من| معابر مسکن مهر سمنان ضدعفونی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «برای مسکن مهر سمنان هم فکری کنید» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «از مسئولین عاجزانه خواهش می‌کنیم یک سری به مسکن مهر بزنند. اینجا اصلاً انگار چیزی به اسم کرونا نیامده است. شما را به خدا فکری به حال مسکن مهر کنید»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

سیدمحمد ناظم‌رضوی، شهردار سمنان در همین زمینه گفت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، اکیپ‌های شهرداری سمنان با همکاری و مشارکت سپاه، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، ضدعفونی معابر شهری را در نوبت‌های مختلف در دستور کار قرار داد و تاکنون توانسته است با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، معابر شهری سمنان در مناطق سه‌گانه را در هشت مرحله ضدعفونی و گندزدایی کند.

وی با اشاره به برنامه‌های ضدعفونی محله به محله شهرداری سمنان گفت: با استفاده از ظرفیت شورای اسلامی محله‌های شهر و داوطلبان محلی جدای از هشت مرحله ضدعفونی معابر شهری، طرح محله به محله نیز اجرا شده و توانسته‌ایم تمام محله‌های منطقه یک شهرداری را در سه نوبت مختلف ضدعفونی کنیم.

شهردار سمنان با بیان اینکه ضدعفونی معابر و محله‌های شهر تا نابودی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت گفت: اکیپ‌های مختلف شهرداری تاکنون با استفاده از بیش از ۱/۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۸۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین در ۵۳۰ ساعت کاری و ۵۵۰ نفر نیرو ضدعفونی کلیه معابر اصلی، ساختمان‌های پزشکان، مجتمع‌های تجاری، مشاعات مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر، هزار واحدی، آوست و ۴۰۰ دستگاه را با همکاری دستگاه‌ها انجام داده‌اند.

ناظم‌رضوی تصریح کرد: در هشتمین مرحله ضدعفونی معابر سه‌گانه شهرداری و با تمرکز بر مناطق شمالی شهر به‌ویژه معابر شهرک گلستان، روزیه و ... انجام شد و ضدعفونی کوچه به کوچه معابر منطقه یک نیز در حال انجام است.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه شهرداری سمنان در ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خدمات پسماند، بازار و بازارچه‌های محلی، بوستان‌ها و مبلمان شهری، آرامستان و معابر شهری که با همراهی شهروندان و مشارکت دستگاه‌ها در دست اجرا قرار گرفت، توانست تا حد زیاد اعتمادسازی خوبی را در شهروندان و جامعه در امر مقابله ایجاد کند که امیدواریم شهروندان با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال کمک کند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول